Vyplňte a odešlete formulář. Získáte vlastní Magento 2 demo s úplným přístupem do administrace a kontrolou nad e-shopem. Demo je na 14 dní zdarma.
Stránka kategorie klíčovým místem pro uživatelský zážitek na každém e-shopu. Hlavní vlastnosti:
Než začnete do svého e-shopu přidávat zboží, je třeba vytvořit základní strukturu kategorií.
Každý produkt může být v jedné nebo více kategoriích. V tomto výpisu můžeme procházet všechny produkty, které jsou již přiřazeny ke konkrétní kategorii. Lze filtrovat podle jakéhokoliv sloupce, a můžeme měnit pořadí zobrazení produktů na webu e-shopu.
V Magento 2 je velkou výhodou lepší popis produktů díky neomezenému počtu nastavitelných vlastností, tzv. atributů. Kromě výchozích sad atributů můžete vytvářet vlastní sady, s vlastními atributy. Přesným nastavením a úplným popisem zákazníkům usnadníte výběr. (Podle atributů lze produkty porovnávat.)
V košíku zákazník vidí přehledně zobrazeny přidané produkty, mezisoučet, předběžnou cenu poštovného a daň. V košíku lze vložit slevový kupón.
Výhody pokladny Magento 2:
(Kroky průchodu pokladnou: fakturační adresa, dodací adresa, způsob dopravy, způsob platby, kontrola a odeslání, potvrzení přijetí objednávky.)
Zde jsou vidět nejdůležitější informace o objednávkách. Mimo jiné z jakého přišly obchodu a jaký je jejich stav - např. Přijata, Vyřizuje se, Uzavřena, Stornována atp.
Prostředí pro zpracování objednávky a komunikaci se zákazníkem. Odsud je možné vytvářet faktury a zásilky, a vidět jejich přehled.
K tvorbě obsahu v CMS slouží zejména Stránky, Bloky a Widgety. Unikátní obsah může být přiřazen ke každé stránce, např. pro každou kategorii jiný banner. Lze nastavit i speciální (odlišný) vzhled pro konkrétní časové rozmezí (datum: od - do).
Tvorba obsahu pro 'Women Block'. Tento Blok je následně pomocí Widgetu přiřazen ke kategorii 'Women'. Může být ale přiřazen také k nové stránce, vytvořené v CMS, nebo se stát obsahem jiného bloku.
Kromě základních informací, jako je velký obrázek produktu, název, popis a cena, zákazník vidí také akční cenu, dostupnost zboží, a také může:
Správce může jednoduše nastavovat např. cenová pravidla, slevové kupóny, šablony pro e-maily, volit vlastní "hezké" URL adresy, prohlížet seznam nejčastěji hledaných výrazů, spravovat zákaznický obsah (recenze a hodnocení), atd.
Místo hierarchicky strukturovaných URL se spoustou čísel a kódů je lépe mít "hezké" URL ve slovní podobě, kterému rozumí i člověk. Taková URL se generují automaticky dle názvu kategorie či produktu. V tomto seznamu je možné dále upravovat podobu "hezkých" URL, popř. přidávat vlastní přesměrování.