Vyzkoušejte si Magento 2 e-shop.

Vyzkoušejte si Magento! Můžete se podívat na námi připravený DEMO Shop. Chcete-li si DEMO více přizpůsobit a "hrát" si s ním sami, napište si o vlastní DEMO Shop.

Veřejné demo

Vyzkoušejte si Magento e-shop z pohledu zákazníka. Připravili jsme veřejně dostupný demo e-shop se základním Magentem.

Demo obsahuje:

  • Magento 2 Community Edition:
    • Magento 2.x v nejnovější verzi
    • Magento ukázková data
    • základní Magento šablona
  • Základní demo si můžete zkusit hned:

Nezapomeňte si vyzkoušet:

KATALOG pohled zákazníka

Úvodní stránka

Zde vidíte homepage DEMO e-shopu postaveném na Magento 2.

Kategorie

Stránka kategorie klíčovým místem pro uživatelský zážitek na každém e-shopu. Hlavní vlastnosti:

  • Náhledové obrázky produktů a důležité informace
  • Zobrazení jako seznam nebo jako mřížka
  • Filtrování, vyhledávání, tvorba seznamů
  • Přizpůsobený vzhled a obsah pro specifickou kategorii

Produkt - detail

Hlavní obrázek ve velkém rozlišení a s možností zoomovat přitáhne pozornost. Ale na stránce produktu je toho víc, například:

  • Galerie dalších obrázků
  • Cena, dostupnost
  • Volba variant produktu
  • Záložky s podrobnějšími informace a recenzemi
  • Seznam souvisejicích produktů

KATALOG pohled správce

Správa kategorií

Než začnete do svého e-shopu přidávat zboží, je třeba vytvořit základní strukturu kategorií.

  • 'Add Root Category' vytvoří novou hlavní kategorii
  • 'Add Subcategory' vytvoří podkategorii pod aktuální kategorií (nebo pod podkategorií)

Produkty v kategorii

Každý produkt může být v jedné nebo více kategoriích. V tomto výpisu můžeme procházet všechny produkty, které jsou již přiřazeny ke konkrétní kategorii. Lze filtrovat podle jakéhokoliv sloupce, a můžeme měnit pořadí zobrazení produktů na webu e-shopu.

Atributy produktu

V Magento 2 je velkou výhodou lepší popis produktů díky neomezenému počtu nastavitelných vlastností, tzv. atributů. Kromě výchozích sad atributů můžete vytvářet vlastní sady, s vlastními atributy. Přesným nastavením a úplným popisem zákazníkům usnadníte výběr. (Podle atributů lze produkty porovnávat.)

KOŠÍK a POKLADNA pohled zákazníka

Košík

V košíku zákazník vidí přehledně zobrazeny přidané produkty, mezisoučet, předběžnou cenu poštovného a daň. V košíku lze vložit slevový kupón.

Pokladna

Výhody pokladny Magento 2:

  • vše přehledně na jedné stránce
  • možnost rychlého průchodu pro přihlášeného uživatele
  • zákaznický účet lze založit i po dokončení objednávky


(Kroky průchodu pokladnou: fakturační adresa, dodací adresa, způsob dopravy, způsob platby, kontrola a odeslání, potvrzení přijetí objednávky.)

OBJEDNÁVKY A FAKTURY pohled správce

Přehled objednávek

Zde jsou vidět nejdůležitější informace o objednávkách. Mimo jiné z jakého přišly obchodu a jaký je jejich stav - např. Přijata, Vyřizuje se, Uzavřena, Stornována atp.

Detail objednávky

Prostředí pro zpracování objednávky a komunikaci se zákazníkem. Odsud je možné vytvářet faktury a zásilky, a vidět jejich přehled.

Faktura

Faktura k objednávce se všemi důležitými údaji a nutnými náležitostmi.

Můj účet pohled zákazníka

Můj účet

Přihlášený zákazník má na e-shopu přístup k nastavení svého účtu. Vidí přehled objednávek, může si přidat různé adresy, uložit platební metody a spravovat své seznamy, jako je seznam přání atd.

ZÁKAZNÍCI pohled správce

Informace o zákazníkovi

Kromě samozřejmých údajům jako jsou kontaktní informace, adresy a přehled aktivit má správce také přístup k zákazníkovu seznamu přání, může upravovat košík, spravovat jeho odběr zpravodaje a schvalovat publikování jeho recenzí.

CMS pohled zákazníka

CMS úpravy obsahu

Zde vidíte kategorii 'Women' s obsahem, který byl vytvořen pomocí CMS.

CMS pohled správce

Content menu

K tvorbě obsahu v CMS slouží zejména Stránky, Bloky a Widgety. Unikátní obsah může být přiřazen ke každé stránce, např. pro každou kategorii jiný banner. Lze nastavit i speciální (odlišný) vzhled pro konkrétní časové rozmezí (datum: od - do).

Bloky

Tvorba obsahu pro 'Women Block'. Tento Blok je následně pomocí Widgetu přiřazen ke kategorii 'Women'. Může být ale přiřazen také k nové stránce, vytvořené v CMS, nebo se stát obsahem jiného bloku.

Widgety

Widgety v Magento 2 jsou dynamické předdefinované elementy, umožňující vkládat obsah do stránek a bloků v CMS.

MARKETING pohled zákazníka

Detail produktu

Kromě základních informací, jako je velký obrázek produktu, název, popis a cena, zákazník vidí také akční cenu, dostupnost zboží, a také může:

  • číst recenze ostatních zákazníků
  • přidat vlastní slovní zkušenost a udělit počet hvězdiček
  • poslat 'e-mail příteli'
  • přidat produkt do svého seznamu přání
  • přidat produkt do porovnání s ostatními produkty

Košík - pokladna

V košíku a v pokladně má zákazník šanci uplatnit svůj slevový kupón. Dále mu může být nabídnuto vhodné související zboží.

MARKETING pohled správce

Menu MARKETING v Admin panelu

Správce může jednoduše nastavovat např. cenová pravidla, slevové kupóny, šablony pro e-maily, volit vlastní "hezké" URL adresy, prohlížet seznam nejčastěji hledaných výrazů, spravovat zákaznický obsah (recenze a hodnocení), atd.

SEO

Místo hierarchicky strukturovaných URL se spoustou čísel a kódů je lépe mít "hezké" URL ve slovní podobě, kterému rozumí i člověk. Taková URL se generují automaticky dle názvu kategorie či produktu. V tomto seznamu je možné dále upravovat podobu "hezkých" URL, popř. přidávat vlastní přesměrování.

Cenová pravidla

Pokročilá cenotvorba v Magento 2 má široké možnosti nastavení slev a víceúrovňových cen. Patří k nim:

  • Množstevní sleva, více úrovňová ('Multi-tier price')
  • Akční cena ('Special price')
  • Cena pro zákaznické skupiny ('Customer groups')
  • Cenotvorba definovaná pravidly

Jak si vyzkoušet Magento?

12 nejčastějších situací při správě e-shopu si můžete vyzkoušet hned, bez nutnosti cokoliv instalovat.
Pokračujte na Magento 2 DEMO...

Magento hosting od GetReady.

Rychlý, spolehlivý, bezpečný.

Více o hostingu ›